سپراتور کود- دامی هیبریدی

OROOJLOO سپراتور هیبریدی

برای اولین بار در جهان

سپراتور کود- خشک کن دامی هیبریدی

سپراتور کود دامی هیبریدی

مرکز تحقیقات عروجلو با تلاش شبانه روزی متخصصین خود همواره پیشرو در صنعت ماشینهای کشاورزی و تصفیه فاضلاب دامپروری بوده است. مدیریت فاضلاب دامپروری یکی از پیچیده ترین فرآیندهای مدیریتی در جهان است. بر همین اساس روشها و ماشین آلات مختلفی به کار گرفته میشود. سپراتور معمولی یکی از دستگاههای متداول جهت جدا سازی بخش جامد از مایع فاضلاب است که به طور گسترده از آن استفاده میگردد. نکته اساسی در این است که استفاده از سپراتور معمولی عملکرد تصفیه خانه را مختل و منحل می نماید. علت این امر ایجاد تغییراتی در ماهیت پساب سپراتور معمولی است به طوری که دیگر مناسب استفاده در تصفیه خانه نیست و به عبارتی مدیریت تصفیه خانه با پساب سپراتور معمولی تقریبا امری محال است. قابل  ذکر است که به فاضلاب پس از عبور از سپراتور “پساب” گفته میشود.

مرکز تحقیقات عروجلو برای حل این مشکل زیست محیطی و براساس درخواست و نیاز مشتریان با مطالعه و تحقیقات شبانه روزی موفق به اختراع و ساخت سپراتور هیبریدی شد. همانطور که ذکر شد، این دستگاه برای اولین بار در جهان ساخته شده و مشابه خارجی ندارد. یکی از مزیتهای اصلی این دستگاه پایین آوردن قابل ملاحظه مقدار BOD فاضلاب است که پارامتر بسیار مهمی در فرآیند تصفیه فاضلاب دامپروری به شمار می رود. از مزایای حائز اهمیت دیگر، تولید ۵۰ تا ۸۰ تن کود خشک در روز است که مناسب جهت استفاده به عنوان بستر دام می باشد. 
برای دیدن فیلم بر روی لینک کلیک نمایید.

ارتباط با ما

آدرس: تهران، شهریار، کیلومتر ۱۲ جاده صفادشت، مرکز تحقیقات عروجلو
ایمیل: info[at]oroojloo.com
دفتر: ۶۵۵۸۳۶۹۸-۰۲۱

 پیام خود را در واتس اپ (09121692450) ارسال بفرمایید

درباره ما

مرکز تحقیقات عروجلو در سال ۷۴ با هدف بومی سازی تکنولوژی های روز دنیا در صنعت ماشین های کشاورزی و دامپروری و بی نیاز ساختن کشور عزیزمان ایران از واردات ماشین آلات مربوطه تاسیس گردید. به لطف پروردگار منان و با تکیه بر تجربه ارزشمند حاصله از ربع قرن فعالیت در این حوزه، این مجموعه موفق به کسب دست آوردهای بسیار گردیده و تا خودکفایی کامل کشور به مسیر خود ادامه خواهد داد.

1 + 4 = ?